11-09-19

Shuuuu världen! Fick ett enormt bloggsug och vad passar då inte bättre än ett litet inlägg såhär på måndagseftermiddagen. Min morgon har bestått av work work och work, men nu är jag hemma igen och latar mig i soffan framför nått menlöst inredningsgayprogram?



Så ja vad har hänt sen sist kanske du undrar..?
Hmm..
Jag har lyckats bli några månader äldre, skaffat mig en dansk sambo som tvingas stå ut med mig, gaddat foten, haft en underbar sommar och allt vad det innebär (bl a Bulgarien med fina vänner + Rasmus). Det var förövrigt en jävligt lyckad resa och vi hade stört kul varenda dag!
I helgen blir det Stockhom igen, eftersom sist blev inte helgen som jag hade tänkt mig! Hamnade på akuten och mådde bajs precis hela helgen, mindre skoj. Bättre lycka nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ser fram emot att träffa dig :) och kul att du bloggar igen!! Hoppas du fortsätter :)

2011-09-19 @ 17:09:26
Postat av: Svaneland

Tina: Detsamma gumman! Vad roligt att du läser föresten, ska verkligen försöka skriva nu ;)

2011-09-20 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0