Sista rycket innan ledig helg!

Godmorgon torsdag!

Rasmus rusade precis till jobbet och jag kunde inte somna om, så här ligger jag i soffan och kollar Nyhetsmorgon. Faktiskt rätt mysigt ändå!
Ikväll börjar jag 17.43 och ska åka och sova i Kalmar för att sedan åka tåget hem imorgon och gå på ledig helg, fint! Och som sagt kommer ju även denna helg gå i huvudstadens täcken. Hem till mina underbaringar.
Hoppas att vi kan åka förbi syrran och hänga lite med kidsen också, saknar dem! Och om förhoppningsvis tre veckor föds lillkillen, längtar!
Nej, nu ska jag dra mig mot Ica för lite frukostshopping..
Ha en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Tina

se till att hålla dig frisk så vi hinner träffa dig den här helgen ;)

2011-09-22 @ 16:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0